fina läsare

Anonym som kommenterade http://boppinbetty.blogg.se/2010/november/dresses.html detta inlägg.
jag blev jätte nyfiken på vem du kan vara! och skulle uppskatta om du sa det, det skulle få mig på bra humör samtidigt som jag kanske tycker något intressant om dig, jag vill kunna hälsa på alla som läser min blogg. eller rättare sagt jag vill hälsa på alla som tycker om den. för att visa min tacksamhet att så mycket folk faktiskt läser.

för jag tycker 11 prenumenanter är skitmånga ;) dock har jag fler läsare men endast 11 som prenumerera.

jag är galet nu fiken på vad folk får för uppfattningar av mig när dom ser mig och till skillnad när ni läser min blogg! vore kul om ni kom med kommentarer. och tyckande :)

så jag undrar helt enkelt, vad har du fått för uppfattningar av mig?
både i verkligheten (om du sett mig) eller om du endast läst min blogg.
hur verkar jag vara och vad har du fått för uppfattning av mig? :)

det glädjer mig att så många kika in hit ibland. och blir så otroligt glad av alla fina kommentarer, var inte fega med kommentarer! för det vet jag att dom flesta är. även jag. men jag dömer ingen för jag låter själv ibland dum när jag skriver men kommentarer skulle jag uppskatta hur mycket som helst. för det är ju trots allt för er läsare jag skriver (delvis) så därför ska ni få vara med att påverka.


Kommentarer
Älvan

Aah men et är ju dte viktigaste att du mår bra nu och jag tycker det är tråkigaste jag vet är att banta. men jag gör stegräknartävlingen för min egen skull plus jag tänkte det är bra att peppa varandra. få ont i fötter av min extra vikt, suck!



Önskar bara att jag är lika modig och ärlig som du som visar upp din kropp. jag däremot vrider eller får till en vinkel där min kropp ser smalare ut, fotar alltid uppifrån för att slippa dubbelhaka :D

2010-11-27 @ 09:10:23
URL: http://aelvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0