dresses

    

hittade urfina sailor klänningar! på www.pinupgirlclothing.com
förutom den sista prickiga som finns på www.misssmith.se

tycker den första och 3e klänningen är absolut finast!
usch så svårt detta är.. men studentklänning.
fast det är ju visserligen ett tag kva, så bäst att vänta antar jag.

men det är drygt att inte alla finns i sverige. jag kan inte skicka efter från usa själv eftersom jag inte är 18 än. och mamma hjälper mig gärna inte med det för hon vågar inte beställa utomlands. men pappa kan väl hjälpa mig.. frågan är när det ska bli bara.

men först borde jag ta och bestämma mig vilken jag vill ha!

helst vill jag ha en i sailor stuk. fin fint.


Kommentarer
Anonym

Hej! Tänkte bara säga att jag brukar läsa din blogg och tycker att den är bra!. Rätt så intressant att få reda lite mer på vem du är som person, för vi har inte riktigt fått tillfälle att prata någon gång även om man ser varandra ganska ofta! haha!

2010-11-26 @ 13:53:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0