test

efter sisådär x antal år borde jag komma med något vettigt första inlägget men istället blire ett vanligt testing, känna på att lite och berätta att jag har planer på att avreagera mig, berätta, lätta mitt hjärta, dela med mig... eller vad jag nu kan tänkas vilja.
 
hoppas ni vill följa med mig.
 
men första frågan jag har då jag har suttit med denna förbannade designen i flera timmar pga av att det inte gått som jag vill, är fortfarande inte som jag vill, jag vet ej hur jag vill ha att eller varför i sjutton det står Namn - ålder -stad där uppe till höger. jag vill att det ska stå något annat. men vet ej hur jag ändrar det och vart?!

Baah, blir lite knäpp.
hoppas detta inlägg får många att vilja följa mig, mohaha. vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0