tisdag

jag och mamma kollade biggest loser sverige igår och käkade ostbågar! vilken kombination. (Y)

jag har haft lite brist på fantasi på senaste, och haft huvudvärk sen i lördags.. så har inte längtat efter att sätta mig vid datorn direkt.

i lördags blev det överrasknings kalas för Catharina i kallinge och det var trevligt, tobbe och jag mös hela söndagen, kollade på män som hatar kvinnor och bara möööös hela dagen heltenkelt.

idag om jag orkar, ska jag pallra mig upp på stan och köpa min efterlängtade vinterjacka! om den inte är slut vill säga.. dessutom vill jag köpa så mycket mer, hårfärg tex.. men vet inte vad jag vill göra med mitt hår riktigt.
och det värsta är ju att jag måste spara pengar också men ändå vill handla så mycket. suck



detta är ju trots allt en killjacka men det är ungefär en såndär jag ska ha en sån mysig stickig fast med luva och tjejmodell såklart ;) men finns självklart ingen bild på den ..... typiskt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0