sex helt enkelt

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article7735831.ab

"Drygt en fjärdedel av männen har haft fler än 15 sexpartners"

"Enligt den färska rapporten är det Stockholms län som utmärker sig i sammanhanget. Där hör en större andel till gruppen som haft fler än 50 sexpartners"


detta är inte riktigt mitt ämne känner jag, men jag läste runt lite på aftonbladet. och på tal om detta ja sex helt enkelt pratade vi lite allmänt i skolan några stycken för någon dag sedan.

är det bara jag som blir upprörd och nästan förbannad, eller ledsen??? tycker inte bara det borde vara jag, men jag kan nog med gott samvete säga att jag nog är en av dom få i hela min klass och umgänge iallafall, vara ganska ensam om att tycka det, och det är fel? varför egentligen.. kanske 2 till. men inte mer!

.. folk "knullarunt" hur som helst ju och det handlar inte om känslor utan nästan om antalet, vem som har haft flest osv..

jag tycker att sex är en vacker underbar sak, mellan två människor som älskar varandra
 
och skulle aldrig tänka mig att ha det bara för att. jag tycker sex är jätte underskattat och folk missbrukar det . grrrr.
är det bara jag som ser chanserna till att få könssjukdomar? eller varför inte oönaskad graviditet. nej jag tycker folk borde skärpa sig.

jag kanske är lite gammalmodig i sånahär situationer men inget fel med det tycker jag inte, hur roligt hade det varit om änns kille legat med 20 pers och han vet inte riktigt vad dom antingen hette eller bodde.. nej då föredra jag hellre en oskuld. tack för mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0