potatis

känner att jag vill bort ifrån allting!

visst vill väl alla utomlands ibland och längta sig bort till ett varmt land. men jag är ute efter att åka iväg och bara slappna av, inte behöva tänka på någonting.

det är höst igen, inte min favoritårstid. allt brukar gå åt skogen då, och nu är det höst igen men till skillnad från alla andra år är jag inte deprimerad denna hösten (inte än så länge iallfall..) hoppas inte jag blir det heller.

men grejen är att jag är otroligt trött på skolan, jag har inte gått en hel dag i skolan tror jag inte sen vi började för typ 3-4 veckor sedan. eller jo dom dagarna när jag går mellan 8-9 och mellan 9-11.. men inte mellan 8-4. det är alldeles förlänge och jag orkar inte med en sån lång dag, jag får migrän och blir galet trött. vad är det för fel på mig? klarar inte änns av en helt vanlig dag. tänk när jag kommer ut i vuxenlivet, som dessutom är ganska snart. hur ska jag kunna hitta mig ett jobb där jag trivs och palla med att vara en hel dag?

jag undrar då det..

idag gick jag hem klockan 1 och vi slutade vi d 4.. men känner att jag ändå ointe får något gjort i skolan, det vi har en termin på kan jag göra på en timme innan inlämmningen, ja det är så jag funkar. blir liite trött på mig själv. och oroar mig mest för framtiden just nu. vad ska det bli av mig? jag är en soffliggare.

    +  +  = Emma (mig själv. skyll dig själv typ haha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0