överlycklig

vi satt nere i cafet. jag läste sydöstran och på första sidan läser jag
"Ola Rapace blabla.. skilsmässa!"
förstår ni hur lycklig jag blir. Ola Rapace som jag länge gott och väntat på.. haha galet. jag springer upp och sätter mig här, kolla mobilen för tänk smsa hela världen att han nu är ledig och ser att jag har fått ett sms av mamma där hon skriver "nu är han ledig, ola rapace har skilt sig puss".

det måste väl bara betyda att min mamma vet hur galen jag är i ola rapace.
jag kan tyckas verkar lite galen när jag precis inlägget innan skrev om nicke borg, haha men det är liksom dom 2 som är männen i mina liv. och tobbe såklart <3. men alltså ola och nicke har funnits där längre än tobbe, och visst är det galet att jag kan bli såhär glad på en dag att både nicke och ola överraska mig och få mig på så bra humör, bara tobbe som fattas.. åh Ola



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0