nedräkning

på söndag är det bara 2 månader kva!

det var rätt så längesen jag skrev om min längtan till den 3e december då det blir lyckligaste dagen i mitt liv, antar jag haha. då börjar jag på min högerarm, vet inte hur mycket jag pallar just den dagen men den 3e december klockan 10 sitter jag där iallfall, under nålen. och det är nu jag kom på hur mycket jag längtar. jag är tillochmed lite nervös.

det är ju fasiken inte länge kva! ajaja.. 2 månader men det är bara 8 veckor, lite galet. hiih

18 år och nygaddad, snyggare än någonsin! förhoppningsvis lite smalare med.

på tal om att bli smalare har mamma köpt hem modi fast till mig och henne, fast jag ska bara äta det typ när jag kommer hem från skolan eller som kvällsmat. ska  fortsätta med frukost och middag men istället för andra onödiga saker som ibland ta en panpizza när man är lite hungrig när man kommer hem från skolan, då tar jag en modifast istället! asnice synd bara att foten inte är bra.. annars hade jag redan börjat är så peppad :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0