mims & ems



någongång i ettan. kommer ihåg att det var på den tiden då jag spanade in tobbe på vartenda rast ;) hehehe
sitter vid datorerna i biblioteket på skolan och har skrivit ut schema och lite, ska lämna in det på vandrahemmet så att jag kan jobba lite om dagarna :) jag ska köpa mig en jacka idag också, om jag orkar.. hehe 25% rabatt på kappahl och där har jag hittat den, ja den kostade typ 899 kronor.. inte billigt inte så får passa på när man fått rabattkupponger i lådan.

ikväll kommer mormor,morfar, farmor och farfar och käka middag hos oss. blir nog att sitta hemma och mysa ikväll bara och träna med mamma imon bitti. imon kväll dra jag till mitt hjärta igen och vi ska ha lite kalas!

trevlig helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0