måste göras

en sak jag tänkte ta med i punkgrejen här nedan är att jag måste komma igång med projektarbetet, men det gjorde jag idag! jag bestämde nu, inte för att det är särskilt kul haha men för att det ändå ska göras så kan jag lika gärna skriva upp att. min väg till körkortet.

ínnan denna terminen, helst.

VIKTIGT HELT ENKELT!
• få bort mitt IG i psykologi (varför jag fick IG, läs nedan!)
• få bort mitt IG och få minst G i foto A (varför jag fick IG, läs nedan!)
• bli klar med projektarbetet

• ta körtkort
som innebär såhär många punkter:
• övningsköra
• teorilektioner (obligatoriska)
• delprov och allt var det heter här hemma OCH på körskolan

VIKTIGT FÖR MÌG!

• fylla i stjärnan på bröstet (helst denna månaden..)
• regelbunden träning
• tid för mig själv alltså kolla på tusenbröder eller se en beck film
• träffa mitt hjärta
• fika med fina vänner som går på annan skola än mig eller som jag sällan träffar (malin k, Julia, Carro pb)


blabla..  varför jag fick IG

varför jag fick IG i psykologi: det var en helt rörig termin, vi bytter lärare mitt i allt och då fick jag hem ig varningar om att jag inte har gjort prov, som jag faktiskt har. vi gick och pratade med rektorn hit och dit och kom fram till att läraren hade mitt prov, asbra. men sen fick jag hem ännu en igvarning.. läraren hittade då inte mitt prov och visste såklart inte vad jag pratade om för hon är ju ny.. så gick det till ungefär jag borde fått G, och med tanke på att psykologi är det roligaste ämnet jag vet så tycker man jag borde fått bättre.. men icke

varför jag fick IG i foto A: det var första terminen i ettan, jag vet dåligt av mig att inte tagit tag i det tidigare, men det har jag faktiskt, men la ner det sen?? varför undrar jag.. som hade det så slappt i tvåan och kunde göra det då. iallfall så gick jag sällan på dom lektionerna för att det var på sena eftermiddagarna och det var den värsta terminen i mitt liv tror jag, mådde inte alls bra psykiskt och då är det inte helt enkelt att göra så bra ifrån sig i skolan, och svårare blir det när man inte änns äger en kamera.. hm

förlåt för mycket text.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0