längtan efter ett barn

tycker det är otroligt jobbigt, när jag får tid över kolla jag på unga mödrar och googla runt om gaviditeter och liknande. Jag kollar in fina sidor med annorlunda och alternativa barnkläder, som jag gillar.

jag längtar så mycke efter barn.. och har säkert gjort det i 5 år. jag tycker inte det är speciellt konstigt, det är nog mest andra som tycker det. men jag mår dåligt av att jag inte kan göra något åt att, jag fattar ju själv att jag inte kan skaffa barn nu när jag inte änns kan försörja mig själv. det är tråkigt eftersom jag har en sån stor vilja till det. jag är säker på att jag hade blivit världens bästa mamma, och det kan nog dom hålla med om som känner mig och vet och förstår att det verkligen är något jag vill. jag skulle göra allt för mitt barn och älskar det merän allt annat. det är jobbigt att ha en sån stor längtan efter något.

det handlar bara för mig om att vänta in tiden och tjäna ihop pengarna, självklart trivas ihop med en kille som jag känner att jag vill ha barn med. kanske är det tobbe, kanske inte. (blablabla vi är fortfarande unga...) Men jag vet att han är rätt för mig och att jag absolut kan se en framtid tillsammans med honom. men man vet aldrig vad som händer. och något som är sorgligt men så viktigt för mig, är att jag vill verkligen inte att mina barn ska växa upp med skilda föräldrar, men det kan man såklart inte veta innan. jag vill ha den där lilla drömfamiljen som jag alltid drömt om. med vem spelar ingen roll, bara vi älskar varann och lovar att vara evigt trogen och lever för kärleken.

inte nog med det, min pappa skulle bli världens bästa morfar! finns ingen som tycker om barn så mycket som honom och kan få vilket litet barn som helst att le. lägger ner 150% av sin energi på barnet när han väl möter ett. det känns bra att veta, att min pappa, eller morfar hade ställt upp för sitt lilla barnbarn i alla lägen.

oj vad mycket text. det är ganska svårt att beskriva min längtan, men jag vill att ni ska veta.

http://www.ladyangore.blogspot.com Läs, så kanske ni kan förstå min längtan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0