kräftdag

idag steg jag upp vid halv 10 tiden. åt frukost och stack ner till wellnes med mamma och jennie. vi gjorde ett likadant pass som i onsdags, fast 45 min istället för 30. det var jobbigt, men skoj.

gick sedan en runda på stan och har nu slängt i oss lite mat bara för att senare äta kräftor och annat hemma hos franzéns sen, min moster med familj alltså.

baby är påväg hit med tåget. han har tatuerat sig idag, så han är nog lagom ynklig när han kommer ;) sötnosen.

jag är dötrött! kom väl hem vid halv1 tiden igår? efter oden gick vi hem och satte oss hos kristina några, det var trevligt. men nu är jag trött.. hinner dock inte sova innan vi ska åka, måste byta om och lite.. usch hur ska jag klara mig? stanna hemma och sova på måndag istället för skolan kanske ;) får väl ta en mysdag imorgon med min baby annars.

nu måste jag fixa iordning mig hey!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0