hehe

jag förstår mig på alla revolterade bloggerskor som får en jäkla massa kommentarer om vad som skrivs i inläggen hit och dit. kommentarer om dess utseende och liknande. att ens tänkande och tyckande är helt fel och gör en till ett pucko.

istället för att kommentera och skriva det man gillar, för alltid är det något man tycker är bra, håller med om eller liknande så lägger folk alltid ner en massa energi på att kommentera onödiga kommentarer, visa sig lite duktiga och påstå att något är fel eller liknande..

det är så uppenbart att det inte är ens kompisar eller familj som kommenterar, för dom vet så mycket som ingenting av vem jag är eller vad jag skriver. ganska intressant. jag brukar ändå vara ganska känslig och ta åt mig saker, men inte denna gången.

antagligen gillar jag inte dig heller!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0