fotn

då har man varit hos farbror doktorn.

"det ser inte bra ut"hm.. klia sig på hakan. jag skicka dig till en sköterska.
* poff *
sköterskan: "oj detta såg inte bra ut.."

det såg inte bra ut helt enkelt. skulle komma dit på momangen om det blev det minsta värre??? bara det låter lite läskigt. det låter lite allvarligt med,. dom verkade dölja något för mig.
skulle tillbaka på fredag och lägga om att på nytt så ska ha denna bandaget och blabla tills på fredag. kul när jag planerade att duscha idag. (ja jag är sån som planera dagarna när jag ska duscha) men men, simma kan jag inte heller då. skönt iförsig men jag skulle behöva simma, igår upptäckte jag att jag inte va fin alls på bilderna sen bröllopet. jag såg helt uppsvälld ut, så därför får ni inga bilder på mig längre.

men men sitter och myser, kolla greveholm.. hihi. finns medicin att hämta ut på apoteket, så nu går man på ännu en medicin, eller pensilin eller vad det nu kan va..

bara jag inte får amputera foten :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0