bröllop



en bild på brudparet.

fredagen bestog av bröllop i nättraby kyrka, jag fällde några tårar. så fint med bröllop, av dom bröllop och begravningar jag varit på har jag faktiskt gråtit mer på bröllop.. konstigt nog. men jag blir så glad av att se hur lyckliga dom är som ska gifta sig, och som i detta tillfället några kära vänner till familjen. dom kunde inte hålla sig ifrån tårarna själva så visst föll det några från mig med.. :) så glad för deras skull!

nu är dom, mamma och pappa i prag på bröllopsresa. ja mamma och pappa fick åka med! det lär blir riktigt bra för dom antar jag. ikväll blir det lite party här då, får ju passa på när man är ensam hemma.. hehe nejda det blir lungt men några klasskompisar och lite kommer.

FLER OCH FINARE BILDER KOMMER, måste få hem kameran som är på resande fot bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0