<3

Det var som attans!
kom på att jag tycker om min pojkvän haha tur är väl det ;)
nej men han är faktiskt bäst. han förstår mig. vi är likadana, lika dumma eller lika bra om man kan säga så. alla andra kan ta sig någonstans typ förutom ni som är snälla och tycker om mig hihih men det gör väl alla som läser min blogg antar jag? eller nä.. eller vafan läser ni den för annars? för att jag är en jävla bitch som lever i en fantasivärld, ja delvis sant. men min baby är bäst och vi är bäst tillsammans om ni inte visste det. typ jag vet inte jag tycker om mitt hjärta iallfall. haha känns som han är den enda som tycker om mig, och mamma och pappa såklart. .men jaja som kompis visar man kanske inte på samma sätt att man tycker om och uppskatta varann, det borde vi bli bättre på. jaja vet inte vad jag snackar om, om ni förstår så gör ni, annars gör det inget.


Kommentarer
chill

jag gillar dig massa emma!

2010-09-15 @ 14:15:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0