2017

för att ni ska få en försåelse för vad det är jag strävar emot och drömmer mig bort till så kommer här en förklaring, ja bättre änsåhär kan den nog inte bli.

för att vara korrekt, detta inlägget handlar om min framtid. skriver som om det var en dag i mitt liv 2017


Godmorgon. här är en bild från plåtningen igår,  med nordic tattoo magazine.
visst är jag sexig. jum jum.  fick skriva en massa autografer och folk var som tokiga


och här kommer en bild på mig och min älskade Tobias från bröllopet i maj,
bättre sent än aldrig.. eller vad säger ni.
det var den bästa dagen i mitt liv.



Efter bröllopet tog vi vårt pick och pack, flyttade från glass till gräddhyllan.
jag älskar mitt lilla hus. dock har vi bytt ut palmerna till snyggare art och framsidan  är enastående vacker med alla blommor och mina små älskade flamingosar som spatserar där.



och såhär ser köket ut nu efter att min händiga man målat om och fixat efter att lillen förstört.. men sånt får man ta när man har barn får åka och köpa lite block och papper så dom har annat än väggarna att rita på.
förresten har min köksmaskin gått sönder nu och vi har därmed en rosa istället för den sunkiga vita som även var gammal..


Här är en bild på min man Tobias och min underbara dotter Stella. hon fick den cykeln på hennes ettårsdag. alla barn borde ha en sån, men det är bara vi på gatan.. men klart alla kan ju inte ha råd med en ;)



En fin bild på Stella som tidningen mama tog.



Och här har vi Boston, eftersom min fina son ville visa upp sig i sin nya jeansväst mamma fixat :)



och vår 5e lilla familjemedlem såklart Dexter, Hon har varit dålig i magen ett tag stackarn men tror det är Boston som lurat i henne banan igen.. söte där.



men nu ska jag åka och köpa ingredienser och grejer. tänkte slå på stort till helgen med både god mat och fin efterrätt eftersom jag har världens finaste familj.
nu åker jag,






blablabla.. dream a little dream of me


Kommentarer
Anna

Hahahaha sötaste blogginlägget någonsin tror jag! Satt och fnissade lite för mig själv faktiskt, hehe ^^

2010-09-23 @ 19:45:16
URL: http://capturethis.blogg.se/
Annie

hahahah instämmer med anna!

2010-09-24 @ 18:27:34
mims

hahaha jag också, söt du är emma!

2010-09-26 @ 14:39:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0