(v)

Idag har min mor och far 19årig bröllopsdag.  det firar vi med god mat, glass och att min baby kommer och myser med mig.     tanken var att jag skulle gå upp på stan och fixa någon liten present innan vi började idag 11.20 men det spöregnade så vart inte så sugen på att dra upp.. blir istället en runda med annie efter denna lektionen, att komma hem blöt är inga problem, då är det bara att sätta på sig nya kläder, men att det första man gör är att bli blöt och sen till skolan är ingen hit. !
Idag har min mor och far 19årig bröllopsdag.  det firar vi med god mat, glass och att min baby kommer och myser med mig. tanken var att jag skulle gå upp på stan och fixa någon liten present innan vi började idag 11.20 men det spöregnade så vart inte så sugen på att dra upp.. blir istället en runda med annie efter denna lektionen, att komma hem blöt är inga problem, då är det bara att sätta på sig nya kläder, men att det första man gör är att bli blöt och sen till skolan är ingen hit. !


Kommentarer
Millan

Måste medge att jag var skeptisk till studentmössa också men .. ja, det blev en i alla fall. Får den som en present. Då är det okej, haha. Och det blir ett minne. Så det blev en hatt.

2010-10-20 @ 14:50:51
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0