lektion

varit aktiv en hel timme på lektionen idag! så resten av lektionen fortsätter jag med att lyssna på hård musik och kolla tattoos :) så hård är jag!

den lilla vispen  och små söta läppstift ska jag ha på min arm om ni vill veta! nu vet ni. fint.

tycker att min baby ska göra de fickuret på armbågen, som den bilden ovan med kedjan runt, ascoolt.
på tal om armbågar så har jag tänk att ha spindelnät, eller rättare sagt jag ska ju ha det på min högerarm som blir i december :D:D:D:D:D men på andra armbågen tänkte jag antingen göra en gammal båtratt som min mormor och morfars gamla, eller en livboj. hoppas ingen sno dessa ideer av mig! det är jag sjukt inne på, så blire massor med sailor tema på vänster armen :)


Kommentarer
Jenni

Haha vafan, jag har också planer på att göra en båtratt runt armbågen på min sailorarm..

2010-11-05 @ 14:12:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0