träning

hemkommen från träning.
har nu bokat träning för imon och för fredag.
jag ska bli träningsfreak nu så att folk nästan undrar med vafan jag håller på med :D
dock sög jag idag för jag kan inte dansa och har usel kordination så därmed en rätt dålig träning idag.. men man kan ju inte vara bäst från början. imon ska jag testa en lättare dans och på fredag blir det indoor walking när man står på en såndär maskin man trmpar på typ. hehe och sen någon avslappning efter. så nu kommer min blogg endast handla om min träning hehe!

träffat Zpray idag på en lunch också, mycket trevligt! en trevlig dag med en bakpotatis, zpray och lite träning helt enkelt. hej hopp jag har inget kul att komma med..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0