till min dag

   
                                                                   detta är jag haha

minst 3 timmar satt jag och gjorde inbjudningskort till min födelsedag.
det blev med tattoo motiv eftersom jag gillar det och den dagen kommer betyda en stor dag för mitt tattoolife
jag tycker om att pyssla med saker, men solen sken rakt på mig in genom fönstret så jag blev lite svettig.
det blir ungefär 30 pers. med alla partners och syskon iallfall på tobbes sida blir det en hel del. 


 
   


och utan musik går det ju inte att pyssla! jag lyssnade på Tiger Army, Gatans Lag och Johnny Cash
var längesen jag hade tid för att sätta mig ner och bara lyssna och sjunga med. det var riktigt mysigt jag hade glömt hur mycket musik betyder för mig och vad bra musiksmak jag har! haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0