thailand

jag älskar barn, jag älskar thailand. någon som dra med mig till thailand?

jag har hittat ett volontär jobb där man kan åka till thailand och som jag då vill jobba på barnhem i 2 veckor för 4900 kronor + flygbiljett och då får man mat och sådant.

jag undrar om någon skulle tänka sig att hänga med till thailand i 2 veckor och jobba på ett barnhem ? :D vore ju skitkul. tycker jag.. för jag vill helst inte ner ensam. även har någon att vara med när vi inte jobbar , eller jobbar gör vi inte.. vi är volontärer alltså bara är där och visa god energi inför barnen.

jag tror det är en vecka för introduktion alltså lite information och grejer och 2 veckor man hjälper till på barnhemmet. det kanske går på 10- 15 tusen max. jag tycker det vore skitcoolt och något att skriva i CV:t.

http://www.worktravelcompany.se/country-program.cfm?country=Thailand

http://www.worktravelcompany.se/country-jobb.cfm?country=Thailand

boende, mat och allt sånt ingår. det enda vi behöver göra är att

  • Undervisa väldigt enkel engelska
  • Anordna olika aktiviteter
  • Leka och ge stöd


  • Kommentarer
    Zpray

    Jag vill vill vill!!!!!

    2010-10-04 @ 21:06:09


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0