tada!

 på adam& Eva-kliniken, ja ni vet där Kissie går med jämna mellanrum.. och ja jag läser kissies blogg, det är inte ofta "sånna" tjejer får mig att vilja och orkar följa deras bloggar, men kissie har lyckats så ett stort grattis till henne. det krävs en hel del för att jag ska läsa en blogg regelbundet kan jag säga.

[dom kan verkligen allt! Dom kommer även börja med fransförlägning, dom gör penisförstorningar, anusblekningar (haha I know..) osv osv. Även tandblekning kommer, häftigt!
 Lipolys kan man göra vart man vill, magen, låren, armarna, till och med under hakan om man så önskar! En behandling hos
adam&eva-kliniken kostar ca 4 000 kr] taget ur kissies blogg!!!

jag tycker det låter väldigt intressant, och dessutom ganska billigt. jag gick in på deras hemsida och kollade, dom gör allt från läppförstoringar till ögonbrynsplastik.. blabla... vaxa och ta bort rynkor (typ)
jag skulle verkligen vilja testa på detta, varför inte ta bort lite fettceller från armarna,och  i kinderna så man fick tydligare kindben och ta bort lite fett på hakan.

en bröstförstoring skulle inte heller sitta fel om jag hade dom pengarna. och så klart ta bort lite fett på låren med of course. höhöh och tandblekning, och ögonfransförlängning.. ja tänk vad jag hade gjort om jag hade pengar.
bara att börja spara!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0