söndag

har så mycket att säga! men jag ska vara kortfattad.

BRA
har köpt fina cupcakes burkar, STORA! (bilder kommer snarast.)
har kommit igång asbra med träning och är precis hemkommen därifrån
mamma bakar päronbeskvier (gott)
kommit på att jag vill tatuera mitt bröst nu!!!
har pluggat till omprovet jag ska ha imon, första gången i historien jag plugga typ. det är BRA!

DÅLIGT
har gått upp 0.3 kg sen jag börjat träna....
mamma bakar päronbeskvier (kommer att äta)
vet inte vad jag vill tatuera in på bröstet...
mättt min kropp (Haha) för att skulle beställa kläder på internet och se vilken storlek jag har, därmed kom fram till att jag har alldeles för små bröst till min "normala" midja..
vill att jag ska bli smal nu!


Kommentarer
Jorre

Vet du anledningen till varför du gått upp lite sen du började träna? För att du har börjat träna och bygger muskler :) Så inget du behöver oroa dig för, fortsätt att träna o ha koll på maten så kommer det bli kanon :)

2010-10-24 @ 22:47:42
URL: http://jorres.blogg.se/
Johanna

Dessuton kanske de där 0,3 kilona är något för dagen, att du ätit lite mer dagen innan eller vad som helst :) jag räknar bara på hela kilon! Eller ka, iaf halva :)!



Fasen vad bra att du kommit igång, är avis

2010-10-26 @ 19:26:23
URL: http://johannadalinda.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0