praktik

vi fick information om det idag och papper och shit.. blabla

jag kände iallafall att jag var ute sent och tänkte ta tag i detta redan idag!
jag sprang direkt in på people, men fick nobben haha eller han sa att - vanligtvis ta vi inte emot praktikanter, och det finns väldigt många som vill praktisera här... bla bla typ men han fick mitt nummer och skulle fundera några dagar sa han.

annars så har jag tänkt kolla på dagis, helst det mitt över gatan. så jag ringde dit och poff satt jag vid mellanmålet inne på myran och fick praktik där i hela 15 veckor om jag ville det. dom var mycket trevliga och tog glatt emot mig, trots att jag hade piercing haha! men jag skojjade med dom och sa att jag ta självklart ut den om det är någon som ogillar det. sen är det en småbarns avdelning, 1-3 år är barnen och det är ju bara ännu roligare när dom är små och mysiga hihi.

Dock ska man gärna ha praktik på minst två eller tre ställen. men vet inte vart jag kan kolla..
är sugen på att göra något i en annan stad. men det är ju inte lätt med boende och sådär..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0