en glad banan

det har varit mycket nu på senaste.. eller känt som det iallfall.

äntligen ser jag ljuset! provet överstökat, uppsats på god väg, körning på god väg och en massa körningar som väntar. nästa vecka kanske jag kan komma igång med träningen och projektarbetet om foten läkt :D jag känner mig lite glad för en gång skull.

igår spelade jag och mitt hjärta billjard. jag var ganska kass.. inte mycket jag är bra på kom jag på. haha. :(

förresten bokade jag körlektion ända fram till den 10e november. fatta att det är snart! okej att det är början på oktober men alltså snart, ja snart fyller jag år. fasiken inte långt kvar!

jag känner mig liite lycklig. dessutom har jag köpt långa fina ögonfransar, är helt svarhårig igen efter ett låångt tag och vad blek jag känner mig haha. men allt är fint nu efter idag då annie och jag satt kva flera timmar i skolan och började på våra uppsatser, jobbar bra med den tjejen. hon är för bra! dessutom är provet över för idag, känns lite bättre, även om det gick ganska dåligt.. lättare än jag trodde, låter konstigt kanske men det var inte vad jag pluggat på helt enkelt. jag trodde det skulle vara svårare, lagt ner energi på så mycket annat.

men men snart jag ska jag och min far ut och köra igen, och tänka sig att jag bara har 2 månader kva i skolan! happy happy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0