cupcakes

jorre. självklart vet jag att det är muskler jag gått upp, eller hoppas jag. men eftersom jag tränar och äter mindre och inte särskilt "onyttigt" så borde jag gå ner i vikt samtidigt som jag lägger på mig vikt eftersom jag får muskler. men borde inte gå upp innan jag änns gått ner?

jaja..

'
   
tryck på bilderna för att de ska bli större.
jag tänkte att om jag håller burkarna i handen så ni får se hur stora dom är, men dom tycks inte se så stora ut.. men dom är stora! och den rosa är dubbelt så stor som den med spännet.

dagen efter jag köpte dessa burkarna drog jag med mamma upp på stan och jag införskaffade mig ännu en burk!
en kakburk :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0