uppdatering

nu var det några dagar sedan jag skrev, ibland blir det så.
haft en underbar helg tillsammans med min älskling.
i fredags blev det bio, cornelis och den var skitbra! och med tanke på att jag inte gillat cornelis innan och inte hade några förväntningar alls så blev jag väldigt imponerad! gå och se den!
i lördags var det fest hos Flinta. Tobbe och några andra hade hjälpt han att lägga tak i sommras så nu fick de+ flickvänner igen det med planka och potatisgratäng, skitgott. blev en trevlig kväll!
och visst ja, i lördags var jag och baby nere i karlshamn, han skulle fylla i sin tatuering på bröstet, och det blev färdigt! kan lägga upp bild när jag har skaffat mig en. skitbra blev det!
påvägen hem stannade vi på Karlssons i bräknehoby, värsta hålan. men men hittade allt lite kul grejer där, kan komma med bilder på det med. men är i skolan nu, har håltimme.. usch inte alls kul.
imon är det nationella i svenska, uppsats.
sen på torsdag och fredag har jag bara 1 timmes lektion. ganska drygt.
vore ju nästan helg igen om det inte vore för det.

OCH idag fyller finaste Malin 18 år ♥
..endast 2 veckor kva tills jag fyller (fattar inte det..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0