träning!!!

har inte tränat sen i torsdags. känns som jag gått upp flera kilor sen dess :( mha får liite panik.
därför har jag bokat pass nu, 2 pass imon Zumba och indoor walking, och 2 pass på torsdag, indoor walking och core, sen är det lite bra att min pojke åker iväg över helgen så jag kan hårdträna i helgen med!!
trots att jag kommer sakna honom. men nu jävlar måste jag ta tag i denna träningen igen! jobbade trots allt i fredags så tjänade lite pengar och svettades...

var igår jag var fullbokad hela dagen och helgen har varit ganska fullspäckad så nu ska jag ta igen helgens kaloriintag som mestadels bestog av alkohol tror jag? usch usch..

men det som är värst är alla mina fula bristningar. dom kan man inte göra någonting åt på samma sätt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0