nationelltprov

ja som rubriken säger så hade vi nationella prov idag i svenska b, uppsats.
gick väl bra antar jag, var färdig efter 50 min men skrev nog aktivt hälften av den tiden.
egentligen var tanken att man skulle få gå tidigast klockan 10.. tur jag inte behövde det. som var färdig innan 9..
men när jag väl börjat skriva så poff är där 5 eller mer sidor skrivna och jag är klar. längre kan jag inte sitta för då blir det ännu längre, och ännu sämre.

nu kollar jag på Arthur på barnkanalen, längtar tills min baby kommer efter jobbet och sen är det bara en timmes lektion imon och en timme på fredag. galet ju!

och nästa veckan kan jag säga. -" jag fyller år nästa vecka" CRAZY


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0