några snabba..

Du heter: Emma
Smeknamn: Ems, Fisen och Stina 

Låt som när du är ledsen sörjer till: när jag gråter så spelar det ingen roll vilken låt som spelas
Beroende av: nagellack, äppeljuice

Vad tror folk om dig? att jag har bra självförtroende

Stämmer det? nej är både feg och en mes
Vad får du oftast komplimanger för? mina smilegropar
Hur imponerar man på dig? att våga vara "töntig" ej dricka, röka, och tro på kärleken 
Brukar du skratta för dig själv? det kan hända

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: tack bästa emma :)
Var bor du? Karlskrona
Trivs du där? det är en fin stad och men det enda jag hade saknat om jag flyttade var min släkt. så nej.
Hur svarar du i mobilen? ah hej
Vem ringde du senast? mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att hon skulle till fritidsresor efter jobbet och prata resan 
Antal timmar sömn inatt: 12?

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: ja det är viktigt att vara i tid! förutom till skolan

Hur känner du dig nu: lite trött, mysig och frysen

Vad tycker du om fötter: att det är äckligt med mögliga naglar och håriga tår!!! men bebisfötter vill jag äta på
Vad saknar du: jag vet inte :O
Hade du en bra kväll igår: Ja absolut myste med min pojkvän i soffan
Favorit dryck på morgonen: kall juice!
När brukar du oftast gå och lägga dig: senast klockan 11. ofta vid 9-10
Är du blyg? Ja
Sysslar du med någon idrott: provat på allt men inget för mig.. träna dock olika pass på wellness just nu
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: absolut

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: kissa stående och klämt mig i gylfen antar jag
Är du nöjd med ditt liv: nej inte förens jag gjort allt jag vill!
Är du bortskämd: ja skulle min mormor sagt... men nej absolut inte
Vad gör du i morgon: träna och ge avsked av min pojkvän som åker på lyxweekend med EN KOMPIS :(
Vad är det värsta du vet? kvinnomisshandel, våldtäkter och att folk vänder sig om och kolla bakom ryggen på mig

Har du bra vänner och äkta vänskap? jag hoppas det
Vad är det finaste du fått? min tobias (borde dra hel historien någongång..)
En speciell dag du minns: alla dessa dagar när jag fick fjärilar i magen och hjärtklappning så fort jag såg Tobbebaby i korridorerna i skolan...
Du samlar på: fina retro prylar
Vem ringer du när du är arg/ledsen: antingen pojkvännen eller ingen
När grät du senast: när jag senast berättade för tobbe hur mycket jag älskar honom och inte vill bli av med han
Vad skulle du göra om du vann en miljon: tatuera mig och flytta
Vill du ha barn: klar jag vill ha barn, vad är annars meningen med livet undrar jag?
Är du musikalisk? ja lite men har noll taktkänsla haha

Vad dricker du helst när du är törstig: saft, helst jordgubb/rabarber

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja massor med gånger

Biter du på naglarna: nej usch har aldrig gjort kommer aldrig att göra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0