myshelg

mamma väckte inte mig imorse....?
så det blev ingen skola, hehe. men vart bara en timmes lektion, och dessutom har jag inget att göra där.
är färdig med allt jag ska, så får fundera ut något nytt att göra. men har ingen fantasi..

idag ska jag förbereda, och göra mig fin inför ikväll. laga mat och duka upp med fin dukning osv. ta bilder som ni får efter helgen.

nu är helgen äntligen här som jag har väntat och väntat på. ikväll bjuder jag min skatt på tre rättersmiddag, det blir harry potter på bio och efter det mys i bastun hela natten lång ♥ det nalkas överraskningar hela helgen och imon bestämmer baby hur dagen ska se ut. jag är världens lyckligaste som har min Tob! ♥


det kommer bli underbart. nu ska jag äta frukost, är dödens hungrig! men så jobbigt att ta fram till sig själv...


Kommentarer
Emily

Grattis! :D



Åh vet exakt hur det är... det är mycket roligare att laga mat till någon annan, när man är ensam orkar man inte riktigt... hahaha

2010-11-19 @ 15:16:42
URL: http://emilykrumlinde.blog.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0