inför julen

nu är första snön även på plats här.
jag älskar när det börjar pyntas i parken och i skyltfönstren inför julen.
och nu till helgen ska det även vara julmarknad här i stan. jag älskar det.
eftersom vi inte ska vara hemma över jul så blir det bara att köpa julklappar till min baby.
det tråkiga är att jag gillar julen, och tycker det är den mysigaste tiden på året.
jag älskar att gå på stan på söndagar när det är mycket folk runt om kring en, man bara
går och kikar och handlar julklappar så det står härliga till! om man inte har ont med pengar då vill säga.
att krypa ner i soffan med en filt, varm glögg och tända ljus. finns det något mysigare?
men jag ogillar att det är kallt ute. fasten det hörtill.
glögg, pepparkaksdeg, lussekatter, knäck..... mums och det bästa av allt är julmusiken.
herregud ja, jag älskar julen.


Kommentarer
Millan

haha nej, men helt ärligt, det går inte ihop! alla smakerna smakar plast och tillsattsämnen och gud vet vad ..

Gillar faktiskt inte vanilj över huvud taget. Och inte chokladsås heller xD Är däremot besatt i blåbärsglass och Ben & Jerry's chokladglass. Dock är jag laktosintolerant så blir inte ofta att jag äter det. Och är inte så förtjust i tofulines glasser, faktiskt inte alls. Faaaast ... okej, vaniljen är väl ganska god, om man har MASSA kolasås och cocosflarn på.

2010-11-24 @ 21:08:08
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0