hellu

lånat hem en kamera från skolan, så tänkte passade på att ta lite ego bilder.
men tycker alla blev kassa... ser faktiskt bättre ut i spegeln än på bilderna, tycker jag.
okej dessa ser väl ut som jag, men alla andra var åthelvete... är jag så ful? HAHA



mitt nya tjusiga linne! ser ut som om jag fick stora bröst i det? höhö



blöblö... ser ut som om jag inte har några tänder.
och på senaste tiden har jag hört ett antal gånger att jag har liten mun...
det vet jag! men blir ledsen när folk säger det, för jag vet om att.
även om det inte är något jag lider av så blir det ett komplex när alla ska påpeka att hela tiden!


Kommentarer
Jorre

Jag har också liten mun! Det behöver du inte va ledsen för :)

2010-11-11 @ 16:28:55
URL: http://jorres.blogg.se/
Emelie

Du är ju kanonsnygg!

Det var den största anledningen till att jag började läsa din blogg :)

2010-11-11 @ 21:44:08
URL: http://sweet-emli.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0