happy friday!

precis hemkommen från träning, tog mig en modi fast med chokladsmak :) mmh. skummade den och det blev precis som milkshake, asgott. och det bästa är att det är nyttigt, eller rättare sagt det är matersättande som jag tog istället för en macka, plus att det är fredag, man vill såklart ha något gott. så en modifast choklad passar ju perfekt!

jag har då fanimej inte gått ner i vikt under dessa veckor jag tränat :(
MEN DET NÅGOT BÄTTRE HAR HÄNT MINSANN!!
mina jätteöverarmar är hela 2 cm smalare! :D inte mycket, men lite är det iallafall. det känns underbart.
min mage har blivit 4 CM smalare!!!!! :D
och MIDJAN; dahaha.... 8 CM, DET ÄR FÖR FAN UNDERBART!
dock är låren inte ändrat sig i storlek, men fastare är dom nog..



visserligen önskar jag att det var 8 cm på magen, men jag har med senare år lärt mig acceptera mig själv och tycker det är fint med former. men magen måste bort lite till! gud så skoj detta är.
och allt detta har skett på 4 veckor tror jag! ska kolla upp när exakt jag började träna.

jag är överlycklig! tänka sig att jag vågade mäta mig ändå, trodde inte det hade skett någon förändring alls!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0