drömde inatt

drömde inatt att jag opererade brösten, vet inte vad det var för slags grej alltså silikon eller vad, läste nämligen i tidningen söndag igår att det fanns en massa nya grejer man kunde testa på för att få större bröst. och alltså gud så nöjd jag var i drömmen! det var skitfint.
och jag hade bara en tshirt på mig och ingen bh, och det var skitfint! haha vilka drömmar...
alltså det är inga jättebomber jag är ute efter! naturligt fina och lite större .

och operationen gjordes igenom foten, så haltade också...?

galet sugen på att skaffa fina bröst blev jag nu! :D


Kommentarer
Emily

HAhahaa åååh! Det har jag också drömt en gång, det kändes fett weird...

2010-11-09 @ 11:23:53
URL: http://emilykrumlinde.blog.com/
Eelin

Hej Emma!

Jag hatar dig inte efter att ha läst din blogg ;)

Tvärt om! Jag älskar bloggen!

Du skriver skitbra.

Men sluta att ha komplex för din kropp, du är vacker!

:)

2010-11-09 @ 16:00:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0