DKM

ASSÅ jag vill tatuera in Dropkick Murphys på hela mig för att folk ska fatta att det är världens bästa band och att jag älskar dom!!
blir lite galen. antingen blir det den 3e då jag skriver det ungefär vid armvecket, alltså denna text, som är så fin. eller väntra jag och gör något större, typ på hela magen :D men det kommer ingen se för jag går sällan runt utan tröja....



så folks, i födelsedagspresent önskar jag min presentkort till tattoos!
på people ska jag göra den 3e och blir hela min högerarm, och det skulle betyda mycket för mig om folk var med och skrammlade ihop pengar till något såhär viktigt för mig, som jag väntat på i flera år. det vore den finaste presenten tycker jag, att ni mina vänner hjälper mig med att bli den jag vill vara haha, trots ni kanske inte gillar det så är det en viktig del för mig., hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0