2år ♥

Fredag

jag dukade upp lite fint och slängde rosblad på bordet som en dekoration.
det ligger ett litet hjärtchoklad på tallriken, till fördrinken.
under tobbes tallrik ligger även ett kort på mig som han tycker om :)

det blev tre rättersmiddag. a la ema. >;)
fördrink. annanasjuice med vanlij vodka
förrätt. rostat bröd med citronsaft, räksallad och dill på.
huvudrätt. kroketter, bearneisås och något karé (inte så märkvärdigt) haha
efterätt. ben and jerry glass, cheescake med jordgubbar.

i det lilla paketet som tobbe fick inehöll två hästskor, alltså öronhängen som han ville ha.



  

sen efter maten blev det bio, harry potter som var så galet bra! vill bara se nästa.. men men får vänta.
efter bion vid ca halv 12 tog vi korgen, lite dricka med oss och gick ner och bastade och duschade, så himla mysigt :)  sen somnade vi gott.

Lördag

vi vaknade vid halv 11 eller något då vi käkade frukost med mamma och pappa, det blev frallor, stekt ägg och annat gott. sen blev vi ensamma hemma. gjorde oss i ordning och eftersom tobbe fick öronhängen av mig så gick vi upp på stan och tog hål i öronen på honom :) hehe. om jag inte hade varit så dum och sagt "75 kronor, oj vad billigt. kostar det inte kr styck?" så hade vi endast behövt betala 75 kronor för båda hålen. haha.. oops.

sen knallade vi hem igen, la oss i soffan och kollade på mysteriet på greveholm, tobbe somnade någon timme, jag med. vi var sjukt trötta? sen vaknade vi runt 4 tiden ungefär och packade väskan, sen åkte till ronneby, till Ferali för att käka ute. som vi aldrig gjort innan. vi beställde in planka, med hemmagjord potatismos, bearneisås och något skitgott kött! åh underbar middag med en underbar kille.
där satt vi och mös 2 timmar ca. ´kändes romantiskt. haha

sen bestämde vi oss för att hyra film, blev kommisarie späck, som vi redan sett en gång på bio. men det ble v mycket skratt och ännu en lyckad kväll. somnade gott den dagen också.

kolla vad fin han är!




söndag

bestog inte mycket merän mys! vi spelade lite spel, galenpanna med tobbes brorsa. ja det var allt.


 

vi hade bestämt att inte vi skulle köpa några presenter, men så blev det inte. fast jag köpte trotsallt bara dom små öronhängerna till tobbe.
han hade köpt en diamant till mig. han vet att jag gillar det. den var så fin och stor var den, tänka sig att jag kollat på såna och tänk köpa, fast mycket mindre. denna väger nog seriöst ett kilo och täcker hela min hand :)

finare irl förståss.


jag har världens finaste kille, älskar min tobias



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0