enastående




jag vill raka av mina ögonbryn, det kanske tycks låta konstigt. men jag ska visa er en bild på vacka Electra, http://www.bettyboom.blogg.se 




hoppas inte hon blir arg om hon ser detta.. jag gör trots allt reklam för hennes blogg och lägger upp bilden pga av något som är bra. hon är så himla vacker och det finns igen som ta upp min tid på internet som hon, haha ja jag läser hennes blogg flera gånger om dagen.. även om hon inte uppdaterat! det är sant.

men grejen är att jag också vill ha så fina ögonbryn, men jag vågar inte ta steget och raka av dom. för det första så kommer jag se dum ut utan hah och för den andra kommer jag inte kunna rita några fina ögonbryn och då tar det säkert jättelång tid innan dom växer ut. ´

någon som är bra på denna genren som kan ge mig lite tips?


Kommentarer
Martin

Hej, jag hittade din blogg på framsidan på Soclog, men tyvärr var alla dina inlägg kapade :(

Om du tillåter att exportera hela inläggen i din rss-feed kommer det se mycket bättre ut på Soclog, nu tillåter du endast ett stycke ur varje inlägg.

Du kan enkelt ändra detta i dina inställningar på blogg.se :)

2010-06-01 @ 07:57:44
URL: http://manikin75.se/
Tifa DeLeone

Jag rakar inte av mina ögonbryn utan låter bli att plocka dom alls för jag vill ha dom så rejäla som möjligt.

Däremot rakade jag nästan av hela när jag var yngre.

Kan inte påstå att jag var super på att fylla i dom men vill iaf komma med ett tips: Noppa så mycket som möjligt på dina egna bryn så dom nästan är obefintliga, fyll i dem och kör på det ett tag så du blir van vid vilken form och hur du ska måla dem. Sen är det lätt att köra på "frihand" :)

Finns också ögonbrynsmallar på tex Åhlens & Kicks som du kan ta hjälp av!

2010-06-02 @ 19:25:16
URL: http://tifadeleone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0