up n down

det är knappt 5 veckor kva i skolan och det känns hel konstigt. jag har en del arbeten jag måste skynda på lite med som jag tänk göra nu idag och imon kanske eller ihelgen, men iallfall innan tisdag ska jag vara klar med minst 2 text uppgifter som jag inte gjort och övat inför gympa provet till måndag. meningen är att jag även ska ha svenska prov på måndag men jag hoppar det, det viktigaste är att jag blir klar med idrotten just nu för detta är allra sista tiden jag kan ta itu med det. det är så himla mycket, har en psykologi hemtenta jag måste skriva klart innan fredag med, men jag har inte fått uppgiften än som malin har..

skolan är alltså snart slut, och det är nu allting kommer och det är nu det är som mest. allt var ju så bra.. jag vet inte vad det är som hänt merän att det är mycket just nu, det är någonting i luften, eller att vi helt enkelt har olika scheman och klassen delas upp. åh, ibland kan jag känna mig lite ensam, men det kanske jag inte är?.. alla ha alltid någon, men jag verkar vara den enda som inte har det?

det finns 2 personer i denna värld som jag med handen på hjärtat kan säga att jag avskyr, jag tål inte dessa personerna. jag klarar inte änns av att vara i deras närhet, det tar på krafterna för mig att änns bara höra personerna röster. som tur väl är stöter jag sällan på ena av dom, men den andra näst intil varje dag. Dessa två personer avskyr jag merän allt annat eftersom dom har sårat mig, och sagt saker om folk som jag tycker om. och jag kan nog ärligt säga om man bli "ovän" med mig pga av en sådan grej som verkligen berör kan dom räkna med att inte vara på min sida i resten av mitt liv..

jag har inte lätt för att släppa saker, visst är det negativt.. man måste väl kunna gå vidare men samtidigt är allt en person säger till mig rätt så viktigt och du kan inte skämta om vad som helst. jag är en känslig människa.

men nu har det börjats blandas av folk jag tycker om och mindre om och jag känner mig inte direkt bekväm någonstans. är det bara jag eller? allt som var så bra för bara någon vecka sedan.. och jag som mår bra, inte ska väl något sånt här ytligt, som faktiskt gå mig in på psyket, ta upp den sista tiden i skolan innan den tar slut? det är ju trots allt bara en månad kva ungefär. och att inte tycka det är kul sista tiden och påverkas av allt runt om kring bara gör att mina små arbeten som borde vara klara inte bli det. jag känner mig så stel och frysen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0