Tusenbröder

kolla på min favoritfilm, serie, skådespelare, man, människa ja den allra finaste filmen tusenbröder men den allra finaste Ola Rapace. Det finns ingen film eller ah serie är det (egentligen) som påverkar mig så mycket, Ola eller ah rättare sagt "Hoffa" som egentligen inte finns, men jag så mycket önskade att han gjorde. Han är precis den killen jag vill ha, han är världens finaste pappa mot barnen och han är så fin och go, åh undra bara om ola är så i "sitt vanliga liv" jag är helt kär i ola rapace, för att han är sån underbar person i tusenbröder.. tragiskt egentligen, det är ju liksom ingen, det är bara en "roll han spelar"..
att filmen är så djup och hemsk och underbar, det är hat, kärlek och vänskap det handlar om och ja jag vet inte hur många gångar jag har kollat på filmen, jag vet inte vad det är jag inte vet om filmen, jag kan allting utantill. det var som om jag vore där. I världen tusenbröder.
 
"Jag kände mig som en av de där små fiskarna i sjön på landet, som det kryllade av, som aldrig verkade växa, som gnagde masken av kroken. Farsan kallade dem för tusenbröder. Ett rätt fint namn, egentligen, för nåt som är helt värdelöst."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0