pluggis

för första gången någonsin sitter jag och läser på och plugga in för prov imorgon har även varit duktig och inte gjort annat än att skriva uppgifter till skolan som jag visserligen redan borde varit klar med.. ja jag har bannemej tagit mig i kragen nu och ska fortsätta få all denna skiten överstökad!

Ja.. varför har jag inte gjort uppgifter och gjort klart kurser från förra terminen egentligen? visserligen hade jag en jobbig hört och en jobbig vinter så egentligen är det väl rätt så bra jobbat av mig ändå, och med tanke på att jag inte har vetat direkt vad jag har för betyg så har jag helt enkelt antagit att jag hade godkänt, även om jag inte förtjänade det.. iallfall i foto, det var visserligen det enda jag hade ig i också och som att jag vet att jag kunde gjort så mycket bättre. jag var helt enkelt slapp.. har ingen kamera heller, och tycker inte det är roligt. men ska iallfall få ihop några bilder till så jag åtminstone kan få mig ett godkänt, för ig fick jag för att jag inte lämnat in tillräckligt med uppgifter. man tycker hela tiden att det är så mycket i skolan, och nu när vi har så mycket ledig tid då kommer jag på hur mycket jag måste göra innan det är slut och då blir det jättestressigt och jag blir galen och förbannad för att jag inte gjort sakerna när jag skulle...

har iallfall skrivit 2 text uppgifter, läser inför idrottsprovet nu och ska försöka göra livräddningsgrejen teoretiskt och kanske tillochmed skriva ner ett träningspass. och eftersom jag känner mig någorlunda pepp idag på att skriva och inte har mycket annat för mig just nu så känns det bra! såhär skulle det bara kännas oftare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0