inlägg som inlägg







Är det maj eller? ja. är det vår eller? nöää. är det sol? nej. vafan är solen? den borde väl vara här, kan man tycka. Det blåser storm ute och idag är ingen dag att minnas. jag steg vaknade klockan 5 och var tvungen ta en värktablett för jag hade världens migrän.. roligt. fick ta en vid 11 igen för den hade ännu inte försvunnit. nu är det bättre men jag känner mig seg i hela kroppen. visserligen är det väl bra att det inte är fint väder idag då så att jag inte hade fått lega inne när det är fint ute. iallfall kommer min baby hem från klassresa idag och då ska jag stå med öppna armar och ta emot honom. jag saknar honom. vi har inte setts så mycket på senaste.

Det är långhelg, WOHO så skönt. Och jag har bokat mina första körlektioner, och nu tänker ni, vaaa? hon fyller ju år i december, ja men precis jag har bokat 2 körlektioner för att se vad dom tycker och att jag inte lärt in mig något fel för då tar det ju klart ett tag att ändra på det. jaja ni förstår hoppas jag :)


Det är galet att det är mösspåtagning på fredag, fast inte för mig visserligen, men för alla 3or.. galet mösspåtagningen lär ju vara en varm dag för det handlar bara om 4 veckor typ innan studenten, men där kom det igen, det är ju inget fint väder!?! helt mysko. när man tänker efter, eller nu ska jag tala för mig själv.. när jag tänker efter så tycker iallfall jag att det inte varit någon direkt svensk sommar dom senaste åren? eller.. det är kallare än någonsin. :(

nästa vecka händer det väl inget speciellt alls.. tråkigt. men det kanske är fint väder så jag kan sitta i parken med mina vänner och mysa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0