i love

Irish punk.

här kommer en lista från min spotify på bra irländska punk låtar. som sagt, i min informations text står det att jag älskar irland, eller rättare sagt allt som har med irland att göra. jag har aldrig varit där dock men jag har sett massvis med bilder och jag tror jag hade passat perfek att bo där, harmoniskt och lungt ställe. ja jag måste dit någon gång! men inte nog med det så är ju musiken så underbar också.. jag älskar irländska visor också, den mesta musik som låter irländs helt enkelt. sen visserligen lyssnar dom väl på britney spears där också men det räknar inte jag som irländskt.

http://open.spotify.com/user/captainem/playlist/1k43Cx9a6eUbX1UrfLZ5b1

skulle vara skoj att veta vad ni tycker faktiskt! :) ååh nu längtar jag tills sommaren, musik.. och jag minns när vi var på west coast riot i sommras och hamnade på en irländskpub. där kände jag mig hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0