hår



min nekromantix tröja har kommit, åh så lycklig jag är :) hihihihi åhååhå . nu har jag bestämt mig. jag ska INTE låta luggen växa ut, inte för tillfället iallafall haha. men jag ska färga mitt hår rött nästa gång jag duschar, ja alltså inte bleka ner att utan med min utväxt och rätt så bruna hår kan det nog bli lite rött ändå minsann.
men så fort jag tröttnat på det blir det att färga håret blåsvart och lite blondt, fundera på en blond slinga i luggen igen...  :) vad tycker ni?

nu har jag även fått mitt preleminära schema inför sommarjobbet, det blir asnice! kommer bara jobba 4 veckor än så länge men BARA menar jag med att jag bara jobbar på morgonen, alltså halv 9 till 12 tolv. 4 dagar i veckan ungefär det beror på lite. men underbart ju att jobba sådära på morgonen så man kommer upp hehe och kan väl möta upp sina kompisar i stan direkt efter, skitnice juuue :D

annie ska köpa mina blåa converse som jag hittat idag, ett par svarta låga (förhoppninsvis) och sen ska ha få mitt linne med klorinfläckar för en billig peng tänkte jag eftersom hon är så snäll. om hon köper skorna vill säga ;) haha

ALLA BORDE KOLLA MIN FACEBOOK ELLER BILDDAGBOK. för där har jag lagt upp massor med bílder  på saker jag säljer . CaptainEm på bilddagboken och http://www.facebook.com/?ref=logo#!/CaptainEm . hoppas länken funkar annars hittar ni väl mig på Ema Diamond Dollface som sökning på facet. hoppas ni hittar massor med grejer ni vill ha! för jag ska ha slut på ALLT när jag flyttar.  YJO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0