biatch

Arbetsintervjun gick kanon idag, får reda på om kanske 2 veckor vad som händer :) har annars vaknat med migrän imorse och åkte in till stan vid 1 tiden och sedan skrev gympa provet halv 3 som också gick kanon, tro jag iallfall.. känns oftast alltid bra men ändå känns det likadant om jag så får bra eller icke godkänt..

allt känns helt cp. alltså det är maj, snart sommar och jag vet inte riktigt vart tiden tar vägen. jag vill flytta in till stan nu, nu nu! såhär mycket har jag aldrig velat det innan.. nu bara går man och vänta och har det tråkigt. nu har jag ingen lust alls att ta mig inte till stan änns på helgerna för att jag bara vill kunna gå hem.. ja man blir nog lite bortskämd av att bo i stan men det ska bli så jäkla skönt, och jag hade tänkt att jag kunde börja simma i höst i simhallen :) alltså motionsim bara.

Jag känner mig rätt ensam fortfarande, men det är så att jag står ut med att. jag vet liksom inte riktigt hur läget är, som sagt allt är upp och ner och det har nog inte varit "som vanligt" på en månad iallfall i skolan, men det kanske är dags nu.. det kanske är detta som väntar, en förändring? eller något annat.. jag vet inte vad jag vill just nu, känner för att flytta härifrån bli vuxen och inte behöva bry mig, kanske byta till lärling endå till hösten så att jag kommer ifrån skolan? fast samtidigt är det härligt att ha detta fina schema vi har nu (jo jag fattar att det inte kommer vara föralltid) det är bara en tidsfråga, men det är väl allt annat också? kanske stå ut en termin till alltså nästa också sen går jag up på min praktik och allting är över. skolan är över.. vad ska det blir av mig?

åh alla dessa funderingar.. jag vet inte riktigt vem eller vilka jag känner mig trygg med just nu. Vill iallfall ge lite plus till Annie för att hon är en sån fin vän ♥

vilka cp inlägg jag skriver.. undra om det finns någon som ens fattar vad jag vill komma fram till? hm ja jag kan sluta mitt i en mening ibland och börja på en ny, skriver helt enkelt som det blir. jag har inte sagt att jag är bra på att skriva haha... jaja det är väl inte alltid meningen att jag ska skriva heller när jag gör att!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0