548


Dagar har du och jag varit vi.
alltså 18 månader idag = 1 & ett halvt år tillsammans. och jag lovar att ingen hade kunnat göra detta året för mig bättre än vad du har gjort. och denna fina bukett med rosa rosor som jag fått av dig bevisar att du inte är så dum iallfall, att du åkte ner och köpte dom för mig. åh jag blir så glad, tårögd när jag tänker på att. Du är världens finaste kille och jag har många gånger gråtit för att jag är varit rädd att jag vet inte, göra ett misstag och begå för att jag ibland trott att dina känslor svalnat för mig.. och därför grät jag pga utav att jag vet att jag inte kommer hitta någon finare än dig, vi passar så bra ihop, vi läser varandras tankar, avsluta varandras meningar, du är min självsfrände, min älskling och bästa vän.



Jag älskar dig Tobias Jacobsson

inte minst jag, utan jag tror att alla åtminstone mina kompisar vet och förhoppningsvis du att det är dig jag vill gifta mig med, skaffa barn ihop med och tillochmed gå i graven med dig. Detta är inte något jag bara skriver.. för sånt tycker tillochmed jag är drygt att läsa om, och jag är inte sådan som snacka så värst mycket och jag har aldrig känt att det varit såhär rätt in (ah jag har visserligen inte vatt med många heller..) men iallfall, detta är äkta. iallfall från min sida.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0