långa nätter långa dagar

till er och min besvikelse fungerar det inte att lägga in mina bilder på datorn från mobilen? det är ytterst omöjligt.. men brukar alltid gå! tråkigt nog. det blir lite roligare med bilder, och på tal om roligt hålls det på att fixas så att min design här ska bli lite annorlunda, har väl haft såhär i ett år eller mer... iallfall är det en tjej som heter Emelie som håller på att fixa den åt mig, jag är såå tacksam ska bli så kul med lite nytt :)

igår vart jag iallafall på begravning, en barndomskompis mamma, eller heltenkelt en barndomsvän som är liite äldre än mig, har gått bort i denna hemska sjukdomen cancer. begravningen var fin, det var mycket folk, spelades takida, metallica och sådant som hon gillade. första gången jag varit på begravning, det var en jobbig känsla, kände mig tung i huvudet och trött hela dagen sen efter.. blir nog tusen gånger värre när det är en i familjen som det förmodligen blir någongång.. när man sitter där, börjar tänka på allt möjligt. vad händer egentligen sen? vart kommer man? kan man ser sina barn vad dom gör i verkliga livet och följa dom genom att bara titta på? åh.. det är så hemskt man blir så ledsen. tänk om tiden bara tar slut och man vet varken ut eller in, kommer inte ihåg något. eller det blir helt svart liksom, inte änns svart. man bara försvinner för all evighet.. och evigheten, finns en sådan? kommer denna planeten finnas föralltid.. usch hatar att tänka på sådant, jag är då en av kanske många människor som blir helt psyko när jag tänker lite djupare på livet och vem jag faktiskt är, det är så otäckt. att jag änns sitter här vid en liten platt skärm och skriver på ett tangetbord och kan genom dessa manicker höra både musik och kommunicera med mina vänner? är detta livet? lever jag? usch. jag tänker lite för mycket.

ikväll blir det mys tjejerna som kommer hit, vi ska sitta i mitt lilla mysiga rum och göra det tjejer helt enkelt brukar göra, ja då tänker ni kanske jaså det och det.. men jag vet iförsig inte vad ni gör när ni är med "era" tjejer, jag och mina tjejer vi sitter väl och prata om allt möjligt, sjunger tillsammans, dricker lite och har det allmänt trevligt helt enkelt. det gillar jag.

nu ska jag ta tag i detta, jag vill nu genast sätta lite färg i mitt kött! åh färg, bläck.. jag är så färglös! hah.. ha en trevlig helg. puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0