I lovet it

Jag har fått så mycket inspiration. jag sitter och kolla runt på tapeter till mitt nya rum, hehe funderar på hur jag ska ha det så rummet känns så mycket jag! mitt rum som jag har nu är väldigt jag, men jag vill ha mer av den där jag. vill att alla ska känna att det är något speciellt att komma in i mitt rum. det ska verkligen vara wow detta är emmas rum! :) hihi . jag har lite tyg över, då jag tänkte klä in lite lådor i olika tyger så dom blir lite häftiga. osv..
Nej imon tror jag att jag dra mig in på AJ:s tyger och kolla upp vad dom har för fint där så jag kan fortsätta på detta projekt att göra något bra av mitt kommande rum.

här kommer lite fina bilder, jag kan inte merän att förälskas i dessa..

 
 
 

 im in love. jag älskar inredning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0