hoho

Annie har köpt en adidas tröja av mig som jag inte har lagt upp här för att hon skulle få ta sig en titt och jag visste att hon var sugen men tänkte lägga upp den ifall hon inte hade velat ha den, men det ville hon! därmed är jag en tröja fattigare men lite rikare :) och jag nöjd!
än så länge tycker jag affärerna går bra och det verkar vara många som är intresserade av mina affärer :D jag är jätte glad att jag blir av med grejerna och får lite för att. hihi elin vill nog ha ringen, malin dom svarta solbrillor och både malin och anna den svarta rosetten.. synd jag inte har två så dom kunde få en var :( känner mig lite elak. men dom får helt enkelt buda om den! :) jag funderar på att kanske lägga upp lite på bilddagboken också endast för att flera ska se och att inte så många kommer åt här eftersom jag har lösenord. men jag vet inte! hejhopp iallafall och jag har tappat bort min mobil (för tillfället) tror jag, den ligger förhoppningsvis i tobbes bil :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0